ponedjeljak, 29. lipnja 2015.

četvrti dan sajma Nostalgija

...i tako malo po malo stigli smo i do zadnjeg dana sajma na kojem je većina nas izlagala samo kroz jutro...svi smo se smistili jedni kraj drugih blizu trga...


...razlog tome je bilo i promjenjivo vrime koje je od ranog jutra bilo vjetrovito i kišovito pa sam jedva montirala štand...a i svita je bilo jako malo pa nije bilo smisla stat cili dan...





...a navečer na svečano zatvaranje sajma nismo bili u mogućnosti doći...barem sam stigla zapakirati sitnarije u kK mini ambalažu i odnijeti ih u darovni dućan - trafika Ani di će te ih moći tokom ljeta pronaći...naušnice, narukvice, špangice & trake za kosu :)




...izad podne se čak pojavilo sunce među oblacima...ja sam se spakirala zadnja i čekala dragog da dođe po mene...






...to bi bilo to od Nostalgije...veliko hvala svim posjetiteljima...vidimo se na nekom drugom sajmu :)