petak, 12. lipnja 2015.

...nadopuna postojećih modela...

...od prošle nabavke materijala ostalo mi je masivnog lanca samo za još jednu narukvicu pa sam napravila DUO...crnu boju sam vam već predstavila a bež sam zaboravila zadnji put dodat kad sam objavila narukvice TRIO...





...evo i konac...



...naušnice DUO su vam već poznate od prije...slatke i savršene jer pristaju uz sve vrste mojih narukvica a i same za sebe figuraju bez problema ;)



...jedva čekam u nabavku ovog zlatnog lanca jer imam 100 kombinacija narukvica u glavi...potražit ću i srebreni radi dama koje preferiraju više njega (među njima sam i ja)



...od bijelih perli koje sam neki dan objavila ostalo mi je bilo samo dvadesetak komada pa sam uz pomoć ovih plavih dobila čak 3 para naušnica :)





...ova mini kolekcija je 100% unikatna i limitirana...znači ko ugrabi ove nema više niti sličnih...



...eh da moram vas sve obavijestit da je buvljak nažalost odgođen do ne znam ni ja kad pa sve one dame koje su se mislile družit sa mnom ove nedilje sad moram razočarat ovom izjavom i pozvat da mi se jave 
ili u inbox na facebooku za jednu kavicu ;)

...pripremila sam vam bila svašta: lipe robe, borši, modnih dodataka i mog nakita po extra povoljnim cijenama...dio novca trebao je ići i za male napuštene šapice...ah svi smo razočarani ali eto udruga Levanat je imala opravdane razloge za odgodu pa sad nećemo zapitkivat niti se ljutit danima na njih nego s veseljem čekat novi datum i nadat se da se neće poklopit s nekim sajmom ;)

pusaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa