ponedjeljak, 15. lipnja 2015.

kK narukvice TWIST :)

...tralalalala bila sam u nabavci i kupila razne boje špage...odma sam krenila u izradu narukvica...naravno da me opet ponila inspiracija pa je nastala još jedna nova vrsta koju sam nazvala

kK narukvice TWIST



...privjesci su limitirani jer imam samo jedan paket šarenih spajalica pa ću ih koristiti dok ne iscrpim tu zalihu a kasnije ću stavljati neke druge otkačene privjeske ako ne ne nabavim spajalice ;)





















...za ovu narukvicu nisam imala spajalice u boji ali sam pronašla jedan prigodni ljubičasti privjesak...i sada je samo mojaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)





...a prije nego sam išla po finu špagu u drugom sam dućanu kupila tanje konope za probu i od njih napravila ove prve modele kK narukvica TWIST













...limitirana su kolekcija jer mi je ovaj konop dosta tanji od špage a i nema svih boja tako da ga neću ubuduće koristiti...osim ako svi ne polude za njima ;)







...ove narukvice sam zadržala sebi...jer su unikatne, posebne i ljubičanstvene ;)





...i ovaj mini komplet nakita je moj samo moj...ha koje ludorije ja sve neću izmislit ;)






...iden sad ća na face ovo sve objavit pa trk u radionu jer tamo mi je najlipše...cmoka