subota, 13. lipnja 2015.

....specijalni crno bijeli komplet :)

...evo jedan teški mix kompleta kK nakita ;)

...s obzirom da se crne kK naušnice LANAC jako loše vide kad neka dama ima dugu tamnu kosu odlučila sam napraviti drugačije naušnice za ovaj komplet pa je on tako dobio čak dva para ;)

...a kako sam male dijelove konopa od narukvice iskoristila za naušnice kompletu sam napravila narukvicu LANAC :)

...i još sam na kK ogrlicu KONOP obisila privjesak koji inače ne stavljam na ovaj komplet ali sam tila da mi se slaže s narukvicom i naušnicama s tim privjeskom...

...eh eto tako je nastao 
kK komplet nakita KONOP SPECIJAL :)






















...ovaj komplet nakita je jedan i jedini na cilom svitu i neću ga moć ponovit s obzirom da nemam više ovog bijelog konopa...ali izrađivati ću slični sa finom bijelom špagom...