subota, 27. lipnja 2015.

drugi dan sajma Nostalgije

...dragi moji evo sam stigla maloprije doma i taman iskrcajem fotografije s aparata pa ću ih podilit s vama :)

..sutra je kažu kolege dan D i triba doć rano jer će biti gužvara i poznata tradicija - kaštelanska marenda :)

...znači nakon šta ujutro eksam 2 dcl crne kave oblačim se i sjedam u moj dragi privatni taxy ;)

...evo sada slikice drugačijeg rasporeda štanda od jučer...




















...moje drage kolegice Sympatico su mi i danas pravile ugodno društvo :)



...eh harmonika moja rak rana...nisam mogla odolit a da se neslikam...a ni harmonikaš nije ima ništa protiv ;)















...dan je započea vjetrovito i oblačno pa sam milijun puta slagala stalke i na kraju ovaj mali za naušnice spremila...









...evo ekipa ide ponovno nastupat...






...eh svitu moj da vam predstavim još jednu famoznu kreativku Ljiljanu i njen extra slatki štand :)


...ona je nadaleko poznata po ovim famoznim teglicama s kukičanim ukrasima...meni su preslatkeeeeeee...


...a ovi medaljoni su extra lipi...šteta šta mi je slika mutna ah nemam nijednu bolju :(



...ja sam danas sebe razveselila upravo s jednim unikatnim medaljonom na anđela...kad sam ga ugledala rastopila sam se i rekla Ljilje ovaj ja oću uzmi šta god želiš od mog nakita ;)


...i tako smo ja i moj novi medaljon stigli kući :)))))

...sutra nastavljamo u istom veselom tonu...pisat ću vam o još jednoj kreativki koja izrađuje mirisne sapune, kreme, meleme ma svaštaaaaaaaaaa...

pusaaaaaaaaaaa