utorak, 16. lipnja 2015.

TrAkE za KoSu

...tralalalalala evo kreće lagano kolekcija 
kK traka za kosu CVIJET :)

...prvih par cvijetova sam izradila sa šatiranim Mirabela koncem...iskombinirala sam ih na više trakica i s različitim bojama cirkona...uf ne mogu se odlučit koji mi je slađi ;)

...svijetlo plavi šatirani s bijelim cirkonom...






...svijetlo plavi šatirani s plavim cirkonom...






...crveni šatirani s crvenim cirkonom...






...crveni šatirani s bijelim cirkonom...






...plavi šatirani s plavim cirkonom...




...plavi šatirani s bijelim cirkonom...




...ovo su sve boje traka koje su dostupne...sva srića imam konca u svim ovim bojama tako da ću moći izraditi jednobojne cvijetovi za svaku od njih...a i radit ću kontraste sa dvije boje...i cirkona imam svih boja osim crne...




...ma bit će svih mogućih kombinacija samo neka se ja domognem vrimena ;)

...uskoro krećem na jedan "produženi godišnji odmor" pa ću se puno više moći posvetiti svom kreativnom svijetu...cilo lito ću se nastojat što više družit s vama na sajmovima...eh posebno sam sritna zbog toga...puno planova za budućnost je u mojoj glavi...neki od njih je pravi put samo ga triba sad pronać ;)

...dok je ljubav moja uz mene ZNAM da je sve moguće :)

...lagano krećem put ostvarenju svojih snova...kK...žena...majka...kraljica...poduzetnica :)
go go girl jeeeeeeeeeeeeeeeeeeee