nedjelja, 28. lipnja 2015.

treći dan sajma Nostalgija

...današnji dan je bia najbolji dan na sajmu!!!
...ne zato što se najviše prodalo nego zato što sam se cili dan zabavljala sa svojim famoznim kolegama i učinila jedno dobro djelo o kojem ću vam pričati malo kasnije :)

...jutro je započelo ka i uvik montiranjem štanda...





...ove nove narukvice u kuferu ću vam pojedinačno objaviti ovih dana...


...ja i moja kolegica Viktorija smo se trampile pa sam ja uzela šešir i maramu za sebe i za moju mezimicu Ellu jednu maramu...a Viki je odabrala kK komplet nakita KONOP :)








...tokom jutra smo bili pozvani na svečanu podjelu zahvalnica i kaštelansku marendu...











...vridni ribari su nas počastili srdelama i bilim vinom :)





...a ako do sad na fotografijama niste primijetili ovog famoznog psa evo sada slikica extra napravljena s njim...taman smo se najeli ribe ;)


...ka da je zna di triba doć...eh pravo na moj štand i s menom provea cili dan dok sam mu ja putem facebooka tražila vlasnike i na njegovu sriću pronašla uz pomoć super dragih cura koje uvik dijele takve objave :)




...prominia je sve moguće poze ali se nije mica od mene i mog štanda...srića mala presladak je i odma sam ga zavolila...da je kojim slučajem bio napušten ja bi ga odvela doma ah al eto nije nego je za nekom ženkom odluta prije 7 dana i njegovi su ga vlasnici tražili na sve moguće načine pa je tako jedna cura ugledala njihov plakat i poslala mi kontakt...ja nazvala...čovik doša po njega i happy end :)













...medu mali preslatki fala ti šta si mi čuva štand i pravia društvo...ti si pas za poželit...neka ti je sritno dalje u životu...neću više pisat o tebi jer ću udrit u plač e ;)




...moje dvi kolegice sympatico stigle su popodne a to jutro je s menom bila njihova predivna majka...


...a evo i ostatak moje famozne ekipe...


...da dobro vidite sicka se peršin i luk jerbo ćemo u Cube nakon sajma imat gradele i uživo glazbu...ma pravu feštu :)




...gazda kafića je kralj i prava dobričina...počastia nas je grill partyem jer smo sve ove dane kod njega pili kavu a i zato šta je čovik od fešte pa je jedva dočeka da zapiva...unutra u baru su instalirane najmodernije karaoke a on ima predivan glas tako da ga je bila milina slušat...


...nesmim nikako zaboravit spomenit da smo imali i salatu od domaćih poma...vridne muške ruke isickale ;)



...i kasnije meso ispekli mogla se naist cila ulica ali ja to ne volim pa je ljubav moja je donila za mene piletinu jer je to jedino meso koje ja jedem :)




...jedna fotka ali vrijedna...
ja & moje famozne kolegice :)


...ovo su slatka dječica kolege zlatara...djevojčice su mi čuvale lutke a posebno bebu čelavku dok je Damir dovea auto za sve moje stvari...









...super je bilo...nismo ostali do zore jer se i danas tribalo rano dignit i doć na štand...o tome tipkam sutra... 

pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzz