utorak, 9. lipnja 2015.

kK naušnice bijele PERLE :)

...drage moje evo jedna limitirana i unikatna kolekcija kK naušnica sa bijelim i prozirnim perlama te srebrenim ili zlatnim dodatcima...ovih perli nemam više niti sam ih u mogućnosti nabaviti tako da kad se sve ove udome možete se samo diviti njihovim slikicama ;)

...s obzirom da su slikane na "svetoj" bijeloj podlozi nisu se baš istakle ali vjerujte mi predivne su uživo :)

...sebi sam naravno napravila par komada pa ću bacit koji selfi s njima čim ih prošetam ;)













...s horoskopskim znakom imam samo ovih par jer sam te znakiće dobila od jedne prije...super su se uklopile...šteta što nemam RIBU za sebi ostavit...


LAV



BIK



VAGA


...a s ovim življim naušnicama vam najavljujem svoju predivnu kolekciju naušnica koju sam izradila jučer...niz perli živih boja...savršeno...elegantno...ma uvjerit će te se sami...sutra ću fotografirati cijelu kolekciju i onda ide objava...



...lete vam sad cmoke...vatajte ;)