nedjelja, 14. lipnja 2015.

ŠpAnGiCe :)

...ni slutila nisam da će se špangice toliko svidit svima da ću morat cili Split pretrest da nađem di ih još ima i na radost svih nas našla sam i kupila još 5 novih paketa ;)



...svi oni cvjetići od prije su udomljeni tako da sam izradila cijeli novi komplet odnosno svih 5 boja po 2 komada...ovaj put konac je u nešto življim bojama meni predivnim...blago svima vama drage moje koje imate kćerkice pa ih možete nakitit s njima :)


...kolekcija je limitirana jer konac koji imam nije u istim nijansama tako da će svaki novi paket biti sličan ali ne i isti ;)



...evo ih poredane prije lijepljenja...


...napomenila bi da špangice nisu male i za djevojčice koje imaju malo kosice...svaka špangica je duga 7cm a u najširem gornjem djelu ima 2cm sa cvjetićem 4cm...jako su čvrste i vrlo dobro drže gustu kosicu ;)
















...špangice su pakirane u paketiću po dvije...ukoliko ne želite obe u istoj boji evo koje su ostale kombinacije...





















...evo da vam se pohvalim sa novim cvićem koji sam dobila od moje majčice i krizmane kume...taman su mi donile kad sam radile ove slatke špangice...




...eh a za kraj sam vam ostavila "šlag" naravno ;)

...to će biti fotkice predivnih djevojčice Marte i Petre koje su ponosne vlasnice prvih kompleta veselih špangica...sad će te se rastopit ka i ja jeeeeeee...

Marta :)







Petra :)


...još dvije curice su obećale poslati fotkice pa ih s radošću očekujem...fala vam drage moje šaljem tisuće pusica za malene princeze...