srijeda, 10. lipnja 2015.

konop & lanac

...evo i zadnje boje mornarskog konopa koje trenutno imam...ovaj plavi je tanji od ostalih tako da sam ga napravila u dva reda i na ogrlici i na narukvici...na isti način raditi ću i sa finom špagom slične debljine...ostatak ogrlice je istog dizajna kao na dosadašnjim modelima...





...kad samo morala odabrati boju konca ruka mi je odma poletila na fuksiju pa je tako nastao ovaj famozni 
kK komplet nakita KONOP :)





...mislim tj. znam da ću se teško rastat od ovog kompleta pa ću ga vjerovatno zadržati za sebe ;)





...a kad ih krenem izrađivati sa finom svilenom špagom tek onda će nastati ozbiljni problemi jer ću za svakim plakati danima...uf uf uf...





...sritna sam jer vam se moji kompleti sviđaju jednako kao i meni pa sad s još većim guštom izrađujem nove...bit će ih još punooooooooooooo jer kombinacija boja je bezbroj što znači da će za svaku od vas biti moguće izraditi model po guštu ;)

...fala vam neizmjerno što podržavate moj kreativni rad :)