ponedjeljak, 22. lipnja 2015.

medenjak & špangice

...evo me svitu nakon 3 dana odmora ponovo sam s vama :)

...znam da su se neki od vas tili priko vikenda dopisivati sa mnom ali u petak mi je dragi naredia da se spakiram i da ne smim ništa radit pa eto morala sam ga poslušat ;)
...nemojte se ljutit vidite da sam vam danas odma tipkala porukice i krenila s objavama i novim kreacijama...

...fala neizmjerno svima na lipim komentarima preko emaila i facebooka a posebno jedno ogromooooo HVALA za fotkice s mojim radovima pa evo da se pohvalim s 
 princezom Anom & 
kK špangicama CVIJET :)





...draga mama Žana puno ti fala na ovim slatkim fotkicama tvoje Ane...medenjak mali šaljem ti pusu :)

...ovim putem pozivam i vas ostale da mi šaljete svoje fotografije...svi mi obećate ali samo rijetki pošalju a meni nema ništa draže nego kad mogu dobit ovakve slikice zato neizmjerno cijenim sve koje dobijem :)