četvrtak, 4. lipnja 2015.

kK MINI komplet DUO :)

...u zadnje vrime puna sam ideja i samo izbacujem nove i nove i nove modele...nekaaaaaa sritna sam zbog toga i neću stat dokle god mi inspiracija traje a nadam se da će te me podržat u svemu tome...falaaaaaaaaaaaaaaaa :)

...danas vam s ponosom predstavljam otkačene MINI komplete nakita koji se sastoje od narukvice i naušnica...



kK narukvica DUO 
je izrađena od masivnijeg lanca koji je iskukičan dijelom u jednoj i dijelom u drugoj boji...po tome je i nastao naziv DUO...i kako to nije bilo dovoljno da narukvica bude extra otkačena zakačila sam joj bodlje u istim bojama...eh tek sad je dobila blagoslov i može se pokazivat okolo ;)





...evo kako stoji na ruci...


...drage moje ljubiteljice zlatne boje nadam se da ste zadovoljne rezultatom...sljedeći put ću uzeti i srebreni lanac pa vjerujem da će narukvice i na njemu bit extra ;)


kK naušnice DUO
su nastale također na jednoj alki ovog istog masivnog lanca uz dodatak bodlji...namjerno su izrađene u suprotnim bojama jer je ovo ipak 
DUO komplet ;)



...ko voli ludo i otkačeno prepoznati će se u ovom kK MINI kompletu nakita :)


...a kao što se vidi iz priloga i ovaj nakit ima svoju kK ambalažu 
što mogu zahvaliti Grafici Plus :)



...sada slijedi još jedan komplet nakita u crvenoj i bež boji...isto predivan samo malo manje drečav od ovog prije ;)














...bit će još puno kombinacija boja...i drukčijih modela s ovim masivnijim lancem jer kako sam rekla na početku ove priče puna sam inspiracije...zato molim vas poželite mi samo da potraje što duže...cmokaaaaaaaa i fala vam neizmjerno na podršci :)