ponedjeljak, 29. lipnja 2015.

mirisne razmjene :)

...sajam je završia i ja sam kući došla s dvije kese mirisnih domaćih proizvoda :)

...jedna je bila od mojih kolegica iz Sympatica čije ste slikice štanda imali prilike viditi kroz ove dane objave sajma...evo samo još jednom ova di su nji dvi :)


...a sad evo što sam lipo kod njih uzela :)


I ETERIČNIM ULJIMA LAVANDE & MENTE
za moje tilo pravi SPA užitak ;)


DOLCE VITA sapun 
s eteričnim uljima limuna i ružmarina

Ovaj sapun i još 4 slične vrste možete pronaći u svim BIPA trgovinama a za sve ostale proizvode direktno se obratite kolegicama iz Sympatica :)


PRIRODNI DEZODORANS 
- LAVANDA I LIMUNOVA TRAVA


SYMPATICO COLORS SAPUN
LIMUNOVA TRAVA & PATCHOULI
izrađen u obliku torte pa svaki kupac dobije jednu fetu...famozna ideja :)

...ja sam ga uzela za moju mezimicu Ellu :)


...a moje drage kolegice su odabrale zauzvrat 
kK nakit naravno ;)


...sada je na redu druga mirisne razmjena s kolegicom Sandrom iz Šolte Natura :)

...prvo slike štanda jer sam ga ovaj put baš detaljno slikala kako bi vi dragi moji mogli vidit šta sve kod njih lipo ima :)








...a evo i Sandre već nakićene kK nakitom ;)



...a muž joj je vridan bia cilo vrime...ako nije riza ambalažu onda je gradelava ;) ...moram napomenit da je i vrhunski trgovac jer nije lako bit na sajmu sa ženama i plus prodat najviše od svih nas...ma legendaaaaaaaa


...evo lipih proizvoda koje sam uzela kod njih :)


SAPUN OD LIMUNA
Za uživanje i opuštanje pod tušem, citrusni miris limuna, osvježava, podiže raspoloženje i smanjuje stres :)


DŽEM od VIŠNJE & LAVANDE
jakooooooooooo ukusan mljac...inače ako niste znali na njihovom štandu možete degustirati sve džemove i odabrati svoj favorit...moj je bio ovaj :)


HIDROLAT SMILJA
Cvijeta voda smilja dobivena vodenom parnom destilacijom

...da me osvježi ujutro nakon buđenja i čišćenja lica...njega sam dobila od Sandre na poklon :)


...više informacija i fotografija o svim proizvodima Šolta Natura potražite na istoimenoj facebook stranici :)


...drage moje nove kolege tako sam sritna šta sam vas upoznala...zbog vas mi je na sajmu bilo odlično...fala vam od srca na razmjenama...miriše mi i soba i banj što me stalno podsjeća na vas...nadam se da se vidimo uskoro na nekom novom sajmu...cmokaaaaaaaaaa

...a vama svima ostalima toplo preporučam ove prirodne handmade proizvode...linkove imate zato malo prosurfajte i naručite sebi nešto...pozzzzzzzzz