petak, 5. lipnja 2015.

morski svijet ;)

...ovaj predivan šatirani (šareni) Mirabela konac u plavim nijansama se savršeno uklopio uz bijeli mornarski konop pa je tako nastao 
kK komplet nakita KONOP ;)










...puno opisa nije potrebno jer je ovo već četvrti komplet po redu...napravila sam ga radije u srebrenoj verziji jer mi se lipše slagao uz ovu boju...podsjeća me na morske valove :)










...imam i dvije zlatne verzije s bijelim konopom a to ću nekom drugom prilikom objaviti...

...evo konac s kojim sam radila ovaj komplet a postoji još jedna nježnija verzija sa svjetlijim nijansama...
uskoro i taj komplet ;)



...kad smo već kod teme mora evo vam i jedna 
kK narukvica KONOP 
izrađena sa privjeskom sidra prema želji Antonie jedne predivne cure koja redovno prati sve moje objave, lajka i dijeli okolo...ja sam joj od srca zahvalna na tome :)



...eh a zašto sidro pa zato jer je to simbol mora i Dalmacije a da Antonia taj motiv baš voli dokazuje i ovaj predivni kukičani miljetić koji ima kod kuće...

...slikala ga je s mojom narukvicom :)))))))))


...draga fala ti puno na ovoj fotkici pusaaaaaaa