srijeda, 24. lipnja 2015.

sutra kreće Nostalgija

...čujte i počujte dana 25.06.2015. godine pozivamo vas na svečano otvorenje Eko etno sajma Kaštela - Nostalgija...

...moja kK malenkost će vas dočekati vedrog duha i širokog osmjeha jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ;)


...evo i detaljan program po danima...


...a sada malo šušura iz moje krativne radione...urnebesno pakiranje za sajam počelo je popodne i trajat će do dugoooooooooooooooo u noć ;)



...trake za kosu pozirale su na kK ambalaži dok se Grofe sunčala meni ispod nogu ;)



...nekoliko kK indijanki sam skratila rese da ne bi bilo vruće u ove litnje dane ;)




...smeđa s narančastim perlama je već spakirana za svoju novu vlasnicu Vedranu ;)


...ploča s naušnicama se lagano puni...valjda ću stić do ujutro je napunit do kraja aaaaaaaaaaaa...


...velika ploča s kompletima se polagano sređuje...ni ona nije puna ah kad su se neki kompleti udomili e a nisam stigla napravit nove...ma tu ću u sredinu ubacit onih par indijanki i eto ga puna ploča hehehe ;)


...samo su mi tri kompleta SRCE ostala...s tim da sam se odrekla svoja dva eh sve kako bi imala za vas veći izbor...ma napravit ću ja sebi ponovo...a i za vas još u drugim bojama :)


...evo danas je još jedno crno STABLO udomljeno i TWIST narukvica...naušnice su bile poklončić za moju dragu Olgicu


...sadržaj na kuferiću se malo izmijenio...nešto je od prije udomljeno a nešto novo napravljeno...dvije narukvice su najnovije uf i o njima tribam pisat aaaaaaaaaaaaaa oću sutra nakon sajma ili čim stignem ;)


...evo vidite kako me moja najdraža "vojska" vjerno čeka ;)


...ove trajne kese iz DM-a su zakon...puno toga u njih stane i još su ljubičaste boje :)))))))))))


...ako slučajno niste primijetili moje milo zlato na dnu kauča evo jedna zoom slikica...tužne oke ima sad jer ona ne voli kad se pakiram...zna da neću bit s njom cili dan :(

...eh Grofe moja što nisi pas da te povedem sa sobom ;)


 ...eto toliko od nas dvi...idemo se dalje pakirat i na spavanjac...vidimo se sutra (a i ostale dane) nadam se u velikom broju :)
cmooooooooooooka