petak, 26. lipnja 2015.

1.dan sajma Nostalgija

...svitu moj nemam vam kad pisat detalje jer odma nakon objave idem na sajam...evo vam slikice pa guštajte u ambijentu i šušuru prvog dana 
sajma Nostalgija - Kaštela 2015





...novce od prodanih magneta ŠAPA doniramo za napuštene šapice iz Splitskog azila pa vas sve skupa pozivamo da dođete po svoj veliko HVALA u ime svih šapica :)






...svečano otvaranje nisam fotografirala jer je moj štand u prometnoj uličici udaljenoj od glavnog centra događanja...ali se zato organizator Turistička zajednica grada Kaštela pobrinia za njih ;)






...veseli šeširi moje drage kolegice Viktorije za velike i male dame...dođite i odaberite svoj ;)




...a članak i detalje sa sajma pronaći će ne na web stranici

...ima par mojih fotografija ne baš savršenih ali šta ćeš kad uvik čakulam s mušterijama ;)




...ove dvije fotkice su od TZK :)


...na sajmu sam i ovaj put upoznala divne ljude kreativce a posebno mi je drago što sam upoznala sestre koje imaju 
obrt Sympatico i izrađuju mirisne sapune...obavezno posjetite njihov štand koji se smistio odma do mog :)












...simpatična novinarska Josipa iz Nautic radia Kaštela je nas dvije zamolila za intervju pa je to ovako izgledalo ;)



...i dalje još malo slikice štandića...

























...eh da nesmim zaboravit reč da nam je od 17h pa sve do kasno u noć ispred caffe CUBA svirala mjuza uživo :)



see you još tri dana sajam traje jeeeeeeeeee