ponedjeljak, 2. veljače 2015.

...veliki paket :)

...danas ću učiniti jednu iznimku a to je da ću objaviti radove prije nego što su stigli do svoje ponosne vlasnice i to samo zato jer ona ne može dočekati da ih vidi :)

...neizmjerno sam sritna zbog toga i ovim putem se želim zahvaliti Barbari na ukazanom povjerenju i ovoj extra velikoj narudžbi :)

...prvo krećemo s mojom najomiljenijom 
kK kapom TURBAN :)









...zatim ide pink kK kapa TURBAN :)









...a ove dvije kape imaju i zajednički 
kK šal STUPIĆI :)

...kao što vidite izrađen je u sve četiri boje koje se međusobno famozno slažu...pa savršeno pristaje uz obe kape...


...prvo vam predstavljam kombinaciju s ljubičastom kapom...















...ove broševe sam joj izradila na poklon...oni pružaju dodatan efekt ;)


...a sada slijedi kombinacija za ružičastom kapom...















...tijekom izrade broševa moja šefika Grofica je izmijenila nekoliko poza a evo samo par mi omiljenih ;)




...i evo kK broševi KRUGIĆI :)





...na poklon sam dragoj Barbari napravila i ovaj 
kK broš CVIJET :)



...te ovu narukvicu u sličnim bojama...



...evo svi poklončići na okupu ;)


...i dragi moji ovo nije sve!!!

...Barbara je udomila i jednu predivnu
kK kapu GROZD :)













...uf uf uf puna 3 sata sam uređivala ove fotografije...kao što kukičam i pletem s ljubavlju jednako tako pažnje posvećujem i fotografijama svojih radova...eh da znam luda sam što toliko vrimena provodim za kompjuterom al to je jače od mene i moja najgora mana...

...iako danas nije bia sunčan dan fotografije su ispale odlične...nadam se da su se i vama svidile :)

...ako netko poželi nešto slično neka mi piše putem e-maila:
kreativna.kike@gmail.com

...draga Barbara guštaj u mojim kreacijama i fala ti punoooooooo...pusaaaaaaaaaa...

...jedva čekam zzzzzzzzzzz...