subota, 14. veljače 2015.

preslatkooooooooo

...upozorenjeeeeeee...

..kad počnete čitati i gledati slike raznježit će te se pa ovaj članak nije za one "hladnog" srca ;)


...nešto najslađe što sam ikad izradila su definitivno 
kape za pse :)

...mnogo pasa ih na žalost ne voli nositi zbog nekog straha...vjerovatno imaju osjećaj ka da si im stavia brnjicu pa se ukoče čim im se obuče kapica...nama to izgleda smiješno al njima nije ni malo pa nemamo izbora nego odustati od ideje da ih nose iako im kapica preslatko stoji ;)

...ipak postoje psi poput LOLE koja obožava nositi moje kapice :)


...ona je veći pas a pravi slatki medenjak...njena vlasnica Nina je tila bila koju kapicu da je grije jer je zimogrozna...


...a LOLA ima još jednu kapicu koju sam joj izradila na poklon jer je njena vlasnica bila više nego ljubazna :)




...aaaaaaaaaaa preslatka jeeeeee...

...ljudi moji svečano objavljujem da je LOLA od sada moj "službeni" fotomodel za novu kolekciju kapa za veće pse :)



...ta je suradnja bila neizbježna čim sa ugledala ove fotografije ;) ...sva srića da je njena vlasnica Nina predivna cura pa smo se odma sve dogovorile jeeeeeeeeeee...a službeni fotograf će biti upravo ona jer se (koje divne slučajnosti) ona bavi fotografiranjem :)

...evo još nekoliko njenih fotografija životinja koje su me oduševileeeeeeeeeeeee...






...više info o njenom radu saznajte na 
facebook stranici


...a sada slijedi jedna mala crnka NERA kojoj savršeno stoje manje kape za pse :)

...njena vlasnica je Tea...



...kad je Tea izabrala plavu kapicu mislila sam da ima muškog pasića ali kasnije sam doznala da je moja pretpostavka bila kriva...Tea obožava plavu boju pa je upravo to bio razlog da odabere ovu kapu :)




...a s obzirom da ja volim darivati napravila sam NERI i ovu šarenu kapicu...aaaaaaaaa koji slatkiš mali :)



...dragi moji šaljite mi i vi svoje fotografije s mojim radovima jer nema meni veće sreće kad ugledam svoje kreacije na vama, vašoj djeci ili vašim ljubimcima..

...Nini i Tei i ovim putem veliko HVALA...a Loli i Neri šaljem puno poljubaca...medenjaci moji mali ulipšali ste mi dan...

pozzzzzzzzzzzzzzzz