utorak, 10. veljače 2015.

komplet za bebu: traka & broš :)

...prošli tjedan je bio jedan od onih "ludih" pretrpanih tjedana (a ka da mi svaki nije takvi ;) pa sam naravno neke stvari zaboravila a neke jednostavno nisam stigla...svaki dan sam išla leč u 1 posli ponoći a dizala se u 6 tako da imam debelo opravdanje e ;)


...žaj mi je puno šta sam ovaj kompletić zaboravila slikati na svojoj lutki čelavci jer je veličina idealna za nju :(


...malena slatka Petra je ponosna vlasnica ovog kompletića a naručila ga je, za njeno krštenje, njezina baka Melita koja inače redovno prati moj blog :)

...ovim putem šaljem joj vesele pozdrave :)



...gospođa Melita također plete i kukiča ali kaže da nažalost na Korčuli nema vune za kupiti pa je našla drugu zanimaciju - slikanje na staklu a gušta i raditi razne ukusne kolače u što su se svi gosti mogli uvjeriti u nedilju ;)



...eto s obzirom da ona nije mogla za unuku napraviti traku za kosu i broš mene je zadužila za tu veliku čast :)

...osim ovog kompletića izradila sam joj na poklon ovaj manji brošić s leptirićem...


...eto tako je Petra dobila ovaj slatki komplet :)
...jedva čekam fotografije s krštenja jeeeeeeeeeeee...



...dragi moji i vi možete naručiti sličan komplet u bojama po želji...za sve info stojim vam na raspolaganju putem e-maila: 
kreativna.kike@gmail.com

...uskoro će biti gotova nova kolekcija traka za kosu s pletenim, pamučnim i čipkanim trakama ukrašenim sa
 pletenim cvjetovima i leptirima...ma famozno...divno...ludnica...preslatko...znam da će te mi sve odma razgrabit pusaaaaaaaaa ;)