nedjelja, 15. veljače 2015.

...šal & kapa za dječaka...

...evo napokon da izradim još jedan komplet za dječaka :)

...cili izgled je osmislila njegova mama Ivana...ja sam prezadovoljna s rezultatom tako da sam ovaj komplet upisala u moju knjigu dostupnih modela ;)





...komplet ću izrađivati za djevojčice i dječake a imati će te mogućnost izabrati između dvije verzije ukoliko je riječ o djeci starijoj od 2 godine...




...šal je u oba slučaja izrađen na isti način samo se izgled kape mijenja...prva verzija je ujedno i jedina opcija za djecu do 2 godine jer je kapa manja pa nema puno prostora za ponavljanje boja...





...dok sam ja fotografirala kompletić moja Grofica se sunčala na kauču...bilo joj je prehladno za izać na balkon ;)




...a za djecu od 2 godine pa na dalje postojati će i ova mogućnost...znači da nakon sve 4 navedene boje kapi dodamo par redova prve boje...




...ova kapa je velika mojoj lutki ali sam je nastojala namistiti da što bolje izgleda...a kao što vidite na fotografijama šal se može nositi na dva načina...




...boje će te moći kombinirati prema željama naravno...za sve upite dostupna sam putem e-maila: 
kreativna.kike@gmail.com




...ovim putem jedno veliko HVALA Ivani :)

...a vama ostalima šaljem puno pozdrava...