utorak, 8. listopada 2013.

* kreativna Kike & decoupage Puna Kuća *

...drage moje danas je na repertoaru decoupage...nažalost nisam se još bavila s tim (iako sam kupila knjigu od Vegor-art) tako da vam neću sad dilit savjete kako se radi s tom tehnikom...ali zato znam ko vam može sve o tome reći ili kod koga možete naručiti nešto po svom guštu :)
...klik na link i eto vas na njenoj facebook stranici:




...ovo je moja treća uspješna trampa :)


...ja sam naručila ovu veliku kutiju za nakit...unikatna...samo za mene rađena u ljubičastoj boji naravno...odma sam je nakrcala svojim ogrlicama...tralalalalalala :)



...a ona je kod kreativne Kike naručila ovaj (kako Anita kaže) losos komplet a ja ga zovem boja breskve...u svakom slučaju ista stvar zato nećemo komplicirati e bitno da smo se nas dvi razumile ;)










...a na poklon kao zahvalu za trampu Anita je dobila ovu ogrlicu :)


...eto sreći našoj nema kraja...sritna ja sritna ona :)
jeeeeeeeeeeeeeeee pozzzzz svima :)