utorak, 8. listopada 2013.

ljubičasti snovi :)



...dragi moji evo me uvatila malo "bolest ljubičaste boje" pa sam svašta nešto nabacala u ovaj post...


...neki dan samo prošetala svoju novu narukvicu :)


...i nove naušnice :)


...a sad bi rado popila ovaj koktel :)


...mmmmmmm namazala usnice ;)


...gledala jedan predivni zalazak sunca :)


...letila zajedno s ovim zmajem i osjetila vitar u kosiiiiiiiiiiiiiiiiii ;)


...i rado bi svoje radove fotografirala s ovim aparatom jeeeeeeeeeeeeeeeeee :)


...a ne bi imala ništa protiv da me sutra po kiši vozi moj ljubičasti autić a ne da se moram gužvat po busu dok mi s kišobrana kapa kiša po nozi :(


...lipo je imat ljubičaste snove...tamo je bar na nekoliko trenutaka sve lipo i savršeno...hvala vam šta ste mi dopustili da malo sanjarim...kiss