utorak, 22. listopada 2013.

Mia :)

...evo je teta Kike bila vidit malog anđelića i odnila joj još jedne čizmice na poklon :)


...i za ovaj model papučica sam sama napravila mustru tako da ih možete naručiti u svim kombinacijama boja :)


...uskoro očekujem fotografije Mie u ovim crveno-bijelim čizmicama jeeeeeeeeee :)


...Miu je mama slikala u ljubičasto-tirkiznim čizmicama koje je dobila na sam dan rođenja od tete Kike (već sam pisala o tome) pa će mi uskoro poslati fotografije :)


...a za Božić će Mia dobiti još 2 modela papučica ali mrvu veće kako bi ih mogla nositi sve do proljeća :)


...medu mali...blago tvojoj mami i tati...uf sva sam se rastopila kad sam je vidila :)


...čestitke mojim dragim prijateljima i puno fala na fotografijama...jedva čekam da stignu :)


...a vama svima ostalima veliki pozzzzzzzz