četvrtak, 3. listopada 2013.

* kreativna Kike & Hobby T Art *

...tralalalalala lipi pozdrav drage moje...dozvolite da vam predstavim još jednu kreativku...ime joj je Vedrana a njen brend se zove:



...ona koristi nekoliko tehnika prilikom svog stvaranja slika a s obzirom da ja o tome ne znam detaljno (samo znam da mi je lipoooooooooooooooo) najbolje da posjetite njenu facebook stranicu i saznate više o svemu tome...

evo direktan link: Hobby T Art



...meni se najviše svidila ova Vedranina slika...ljubičaste i plave boje, maca i leptirići mmmmm ludilo kombinacija :)


...slikica se savršeno uklopila u moj kreativni kutak :)


...pošto Vedrana i njena kćerkica Petra imaju već kapa i traka za kosu od kreativne Kike odlučile smo se trampiti za ovu kapu sa šalom (izrađenu prema Vedraninoj ideji) za jednog dečkića koji ubrzo slavi rođendan :)






...a na poklon sam, kao zahvalu za trampu, malenoj Petri napravila ove dvije ukosnice :)


...eto toliko drage moje o drugoj uspješnoj trampi :)
pozzzzzzzzzz