četvrtak, 17. rujna 2015.

...dio šarenila...

...svitu moj prvo da vam se zafalim na mailovima a s obzirom da sam kratka s vrimenom napisat ću vam ovdi svima da ne brinete zašto me nema...znači DOBRO sam nego mi se u zadnjih par miseci u životu događaju velike promjene i sve to skupa pokušavam poslagat i uletit u neku kolotečinu da se mogu više posvetit kreativnom radu...u zadnjih desetak dana intezivno radim na jednom večem projektu za predivne sestre iz jednog famoznog staračkog doma...to je moj poklon za njih jer super brinu o jednoj meni dragoj osobi...a pošto ste svi nestrpljivi da nešto objavim evo danas ide dio tog šarenila...

...riječ je o kK MINI šalovima CHAINS 

...ovim putem ću vam ujedno predstaviti i sve moguće modele tako da mi možete pisati koji su vama najdraži ;)

...svi modeli se samo jednom stavljaju preko glave pa su zbog toga puno jednostavniji od normalnih šalova CHAINS...a fiksni dio izad vrata drži sve niti na okupu ;)

...četiri boje...od svake boje po jedna nit zajedno kukičana u debeli lanac...omotano u šal...









...dvi boje...tri niti jedne boje i jedna nit druge boje zajedno kukičane u debeli lanac...omotano u šal...








  ...četiri boje...svaka boja sa četiri niti zasebno kukičana u jedan debeli lanac...onda sve skupa omotano u šal...








 ...šalovi su detaljno pregledani od moje druge najmilije asistentice i mogu se spakirati za svoje ponosne vlasnice :)

...uskoro i ostala tri šala...do tad prrrrrrrr svima ;)