ponedjeljak, 21. rujna 2015.

...moja omiljena kreativka...

...opet sam se nakitila predivnim nakitom 

...a šta mogu kad ga obožavam pa mu nikako odolit...

...ovaj put dva kompleta...ma nezna se koji je lipši uf...žaj mi jedino šta se jučer ja i jube moja nismo uspile vidit pa ih nisam preuzela al uskoro će mo se razminit...

...narukvica i naušnice Romanov te privjesak 'Strasti orijenta' ... sve to s 3D perlama...


 ...ljuske i njegovo veličanstvo Romanov, privjesak cvijet od ljuski , naušnice s ogledalo efekt ljuskom velikom...


...a ove famozne etikete su made by Grafika Plus :)

...za moju priju ovaj put sam radila kK MINI šal CHAINS u tamnijim bojama...








...duboko sam sigurna da će biti još koja zamjena jer je ovo nakit u kojem sam se totalno pronašla...otmjen...damski...lagan...ugodan...lip...savršen :)

...ma posjetite njenu facebook stranicu i uvjerite se sami e ;)