nedjelja, 13. rujna 2015.

Imformativne ploče made by Grafika Plus

...dragi moji tu sam bez brige samo mi tipkajte mailove i odgovorit ću vam svima čim stignem ;)

...krenile su pripreme za jesen tako da sam zuzeta s tim...trenutno izrađujem jedan veći paket novih kK MINI šalova CHAINS koji putuju uskoro svojim ponosnim vlasnicama a onda slijedi objava...jeeeeeeee...

...danas vam želim pohvaliti Grafiku Plus (tvrtku mog dragog) i njihov projekt koji rade već dugi niz godina sa Javnom ustanovom za upravljanje zaštićenim prirodnim vrijednostima na području Splitsko-dalmatinske županije :)

...znači riječ je o informativnim pločama koje su postavljenje u zaštićenoj prirodi i na taj način daju potrebne informacije mještanima i turistima...Grafika Plus je izradila ploče za puno dijelova lipe naše Dalmacije a danas ću vam predstaviti otok Brač i najveći vrh - Vidova gora.

...ja sam imala čast da otputujem nedavno s njim kako bi pregledali sve table te ustanovili koje treba ponovno izraditi jer ponekad nastane šteta od sunca ili nažalost zločesti ljudi unište namjerno :(

...kako je bio predivan dan guštali smo na motoru...nastale su predivne fotografije pa se nadam da će te uživati u njima...možda netko od vas upravo odluči posjetiti Brač dogodine pa će mi bit iznimno drago što sam ovo podijelila sa svima vama :) 

...koristili smo dva fotoaparata i dva mobitela tako da su fotografije različite kvalitete i rezolucije ali ono bitno je oku vidljivo...eto toliko a sad guštajteeeee...
















 ...nakit koji nosim je jedno savršenstvo koje izrađuje moja omiljena kreativka a njen brend zove se Desire Només / Chainmaillle & scalemaille artisan jewelry




























































...eto spojili smo ugodno s koristim...malo se makli od Splitske gužve i odmorili mozak ;)