nedjelja, 6. ožujka 2011.

moj LJUBIČASTI svijet!

...kreativna Kike se nedavno priključila bloggeru i evo napokon uhvatila malo vrimena da stavi koju sliku...više slike nalaze se na mojem drugom blogu http://kreativnakike.blog.hr pa koga zanima neka surfa ;-)

...inače obožavam LJUBIČASTU boju tako da sam prvi post posvetila upravo njoj...a i sve šta se moglo uredit prilikom dizajniranja stranice ;-)

...ovaj đilet je moje jedinstveno djelo jer inače pletem samo šalove i kukičam kape, te radim nakit od vune i perli, ali uvik imam želju još nešto novo naučit...zadovoljna sam kako je ispao a nadam se da će se i vama svidit... :-D






...dalje nastavljamo s mojom kolekcijom pletenih šalova naravno u LJUBIČASTOJ boji :-)

...ljubičasti tanji u dvije nijanse...




...ljubičasti u dvije nijanse s dugim resama...




...ljubičasti šatirani...




...ljubičasti gusti i topli šal...




...svijetlo ljubičasti s crnim...




...ljubičasto zeleni...




...eto toliko za ovaj put...ako poželite neki šal javite rado ću vam ga isplest :-)

...sljedeći put stavljam slike ponosnih vlasnica i vlasnika mojih šalova...velika pusa svima...

kreativna Kike