ponedjeljak, 2. studenoga 2015.

...kK dječja kapa GROZD :)

...dragi moji evo me...par dana pauze ne znači da odmaram i neradim ništa nego baš suprotno uf...tako je to kad se nakupi svega onda mi je nažalost blog na zadnjem mistu...ipak uspila sam odvojiti barem uru vrimena da se posvetima vama i mojim facebook fanovima :)



...nedavno sam vam spominjala jednu dječju kapicu e pa evo je snježnja kK kapa GROZD napravljeno specijalnu za jednu princezicu Anu :)

...ova lutka je manja od vlasnice tako da joj je kapa mrvu velika ali uspila sam je nekako namistit ;)



...kapica je već stigla kod svoje ponosne vlasnice koja je obećala poslati preslatke fotkice iz šetnje...jeeeeeeeeeee jedva čekam da mi stignu pa da ih podijelim sa svima vama...šaljem vam vesele pozdrave a malenoj Ani i njenoj mami punoooooooo poljubaca zahvale...