petak, 1. travnja 2016.

...reveri FOTO...bež&bijelo...

...i taman kad sam promislila da sam u sve glavne boje vjenčanja napravila revere FOTO dobijemo upit da li radimo kombinaciju bež & bijelo...aaaaaaaaaaaa naravnoooooooo kako mi je samo promakla ta boja ah...u biti sad sam se sitila zašto sam mislila da imam već uzorke...radila sam revere ŠPAGA u te dvije boje za jedno vjenčanje pa sam automatski u glavi složila da sam i FOTO revere napravila u tim bojama...u svakom slučaju sad imamo sigurno jedne u albumu i to za vjenčanje Barbare & Luke :)

...dragi mladenci fala vam na povjerenju i želimo vas svu sriću ovoga svita te puno ljubavi i razumijevanja...fala vam od srca šta ste osim revera naručili kod nas i magnetne zahvalnice koje ćemo objaviti naknadno kako bi bile pravo iznenađenje za vaše goste ;)









...ukoliko i vi želite naručiti izradu FOTO revera u ovim ili nekim drugim bojama pošaljite nam upit putem e-maila:
 info@grafikaplus.hr
s količinom, željenim bojama, motivom te tekstom a mi ćemo vam izračunati cijenu...hvala :)