utorak, 6. prosinca 2016.

...neka bude plavo ;)

...subota mi se bliži brže nego mi paše ne zato šta mrzim vikend nego zato šta ovu subotu idem cili dan na sajam u Žrnovnicu i mislim da neću stić ni pola toga napravit šta sam zamislila...ah vrime je moj vječni problem...ma sve bi ja to stigla da nije radova oko kuće i renoviranja radione...ali i to spada u moj kreativni svijet pa evo da i s vama podijelim projekt koji smo jutros uspješno izvršili :)




...naručena su velika ulazna vrata za naš preuređeni poslovni prostor ali stižu tek za Božić pa smo odlučili na radostan način dočekati djeda Mraza koji ih donosi jeee ;)



...a potrebno je i zaštiti strojeve od vlage koji se unutra nalaze...tako da je ova famozna reklama na ceradi višenamjenske funkcije i definitivno će nam se isplatiti njena izrada...eto i kako da ja stignem kukičati za sajam kad se bavim ovakvim projektima aaaaaaaaaa...ipak odlučila sam sve ostale dekoracije poslagati tek idući tjedan i ovih par dana posvetiti isključivo pletenim kreacijama i nakitu...zato nastavimo u plavom tonu...prvo vam predstavljam
kK šal MINI CHAINS u azurnoj i royal plavoj boji :)








...famozni plavi kK komplet nakita DJETELINA :)










...dječji kK šal MINI CHAINS od šatirane plave vune :)









...čiča miča gotova je ova plava priča ;)