petak, 1. rujna 2017.

...round loom...

...prošle godine sam otkrila round loom odnosno krugove pomoću kojih se posebnom tehnikom kukičanja izrađuju šalovi, kape, bičve, grijači...




 
...ovaj današnji šal nastao je na najvećem krugu od 24 cm...radila sam prvi put i kombinirala boje kako bi mogla vidjeti sve mogućnosti da znam za daljnje pisanje mustri i kombinacija boja...šal je znači spojen tkz. ovratnik oblači se preko glave, gust je i topal...ovaj poklanjam u nagradnoj igri koja je trenutno aktualna na mojoj facebook stranici pa ukoliko ga želite sudjelujte...sretnoooo...

  
...kupila sam dva kompleta krugova jer sam mislila da će mi možda trebati paralelno dva dok izrađujem nešto ali dovoljno je imati od svake veličine po jedan krug...tako da drugi komplet prodajem po istoj cijeni koju sam platila jer ih nikad nisam koristila tako da su kao novi...pa ako koga zanima neka pogleda moje oglase na njuškalu...možete ih kupiti pojedinačno ili kao komplet...evo linkovi...





...s njim izrađujete kape za bebe...


...cjevasti šal...ili popularne grijače za noge...



 



  ...s njim izrađujete kape za žene...





  ...s njim izrađujete šalove ovratnike kao onaj gore...