srijeda, 7. studenoga 2018.

nove kK vizitke :)

...mislim da mi je ovo do sad bila najduža pauza u pisanju bloga...skoro punih 9 miseci uf uf uf...a šta reči hm...jednostavno nisam imala kad...

...neću ni sad gubiti vrime...stigla jesen i s njom vrime za obnovu svega i svačega pa tako i mojih vizitki...





...skratila sam asortiman na kK kape BOBBLE i kK šalove TRIS i DUO jer nemam vremena za duže izrade...ovo lito smo proširili firmu i sad je više grafičkog posla a manje vrimena za pletene projekte...zato lipe moje kljentice ko želi dostupne kombinacije kK pletiva neka se javi...

...drage moje mladenke kreativna Kike kao dio famozne ekipe Vjenčanja Plus i dalje nastavlja izradu vaših personaliziranih revera...imamo noviteta u motivima i bojama satenskih traka...veselim se zajedničkoj suradnji :)

Sve vas skupa pozdravljam i šaljem puno poljubaca!!!