ponedjeljak, 19. studenoga 2018.

kK šal TRIS :) OKER-ZELENO

...u moru vaših narudžbi uspila sam napraviti sebi jedan šal u specijalnim bojama (oker-zelena) za moj novi kapot oker boje...za ove boje sam jedva našla vunu (nemam je više jer je kupljena u BiH) i to da je od acrila (ili polyacryla) jer me ništa drugo ne zanima...toliko lipe vune "na oko" ima za kupiti ali sastav joj je katastrofa tj. sadrži puno baš prave "vune"  i to nije dobro jer nije ugodna za kožu...





...ovaj šal nosiv je (kao i ostali slični modeli) s obe strane a dobiti će kK kapu BOBBLE u ovoj zelenoj boji ali kad uf uf uf pitanje je sad hehehehe...nadam se da ću je do Božića iskukičati između vaših kapica i šalova ;)





Ukoliko i vi želite naručiti izradu svog unikatnog
kK šala TRIS & kK kape BOBBLE
javite mi se putem facebook stranice:
ili putem e-maila: kreativna.kike@gmail.com