nedjelja, 31. ožujka 2013.

crveni šalovi


...uf uf uf počela je sezona rođendana pa su u 03/2013 dvi posebno drage mi osobe proslavile svoj...
to su moja tetka i moja prija :-)



...ima par interesantnih stvari vezano za njih dvi pa sam evo odlučila podijeliti sa svima:

- OBE SE ZOVU SANJA :-)
- OBE SU U HOROSKOPU RIBE :-)
- OBE SU PODZNAKU VAGE :-)
- OBE SU VESELE I DOBRE OSOBE :-)
- OBE SU VOLJENE ŽENE :-)
- OBE SU PREDIVNE MAJKE :-)
- OBE SU KRALJICE SVOG DOMA :-)
- OBE OBOŽAVAJU CRVENU BOJU :-)
- OBE RADO NOSE ŠALOVE ALI NE I KAPE :-)
- OBE SU DIO MOG ŽIVOTA I NE BI MOGLA ZAMISLIT OVAJ SVIJET BEZ NJIH DVI <3 <3


ha zamislite slučajnosti koliko nji dvi imaju sličnosti iako su jedinstvene i posebne :-)))))))))))))


...s obzirom da im je CRVENA omiljena boja odlučila sam im za ovaj rođendan napraviti CRVENE ŠALOVE ali u drugim nijansama da ne budu baš baš isti pa je tako tetka SANJA dobila tamniju verziju a prija SANJA svjetliju verziju...nisam baš zadovoljna fotografijama jer mi aparat uvik POLUDI kad je crvena boja u pitanju pa zamuti slike...ah šta je tu je...


...drage moje SANJE guštajte u šalovima...
voli vas neizmjernoooooooo KREATIVNA KIKE :-)