nedjelja, 10. ožujka 2013.

Hajduk živi vječno :)

tralalalalala...evo je gotov još jedan model pulovera...ovaj put izrađen drugačijom mustrom i u hajdučkim bojama specijalno za Jimmy-a (maltezera) od gospodina Joška i gospođe Mire :-)






...s obzirom da je moj model zebra manja od Jimmy-a ovaj pulover joj ne stoji baš najbolje...al evo potrudili smo se napraviti najbolje fotografije :-)






...a sva srića Jimmy nam je pozirao bez problema na prvoj probi pa evo pravih fotografija :-)






...nakon prve probe ustanovili smo da pulover triba malo suziti i napraviti dolčevitu...i naravno na pulover prišiti grb kako bi Jimmy bio pravi vatreni navijač :-)




...gospodin Joško mi je donio i ovaj babarin da izrežem grb al smo se ipak odlučili za ovaj drugi grb s dresa :-)


...ako imate ženku i željeli bi naručiti ovaj pulover a ne želite stavljati hajdučki grb mogu vam umjesto njega napraviti cvijet ili mašnu u ovim bojama...za ženku će na puloveru više prevladavati crvena boja...uskoro će biti gotov jedan takav pulover za OKU (mješanac pekinezera i terijera) pa će te moći vidjeti kako izgleda :-)


...znači sve pulovere izrađujem po mjeri...ovaj je izrađen od deblje vune NIKA pa je topal i mekan...porubljeni dio također je prilagođen dimenziji psa za kojeg je i naručen tako da mu pristaje uz tijelo :-)


...srednji dio pulovera ima dva manja otvora di idu prednje šapice a ostalo je spojeno oko prsa da sve lipo grije :-)



...zadnji dio ima dva lačića za zadnje šapice koje se kroz njih provuku i onda se pulover zategne preko leđa i ne miče se ako zapuše vitar pa vam je pasiću uvik toplo i priko leđa :-)


...i evo nam Jimmy-a u svom novom puloveru...
tralalalalala a sladak li je ovaj vatreni navijač :-)













...znači za izradu pulovera uvijek su mi potrebne mjere vašeg psa jer svaki pas jedinstven...ova slika najbolje prikazuje koje mjere su mi potrebne: LEĐA, PRSA, VRAT i ja još izmjerim prednje ŠAPE (dužinu i širinu) ...


...eto dragi moji ako je netko zainteresiran neka se javi...pletem i preko ljeta ako bude vune za kupiti :-)
...a uskoro namjeravam i šiti odjeću za pse pa ću vam se naravno odma pofaliti čim završim prve modele :-)

pozzzzzzzzzz svima a mojim budućim i sadašnjim modelima: Buby-u, Jimmy-u, Oki i Dinu šaljem tisuće poljubaca a njihovim vlasnicima veliko hvala :-)