subota, 20. travnja 2013.

VIZITKE kreativna Kike :)

...helllloooooooooooo lipi moji evo da i s vama podijelim ovu veliku radost :-)))))))))))))



...s obzirom da ste svi bili oduševljeni mojim kalendarom red je bia da se naprave i prave VIZITKE :-)








...vizitke koristim i kao "privjesak" na svojim gotovim radovima :-)





...ja sam presritna i prezadovoljna kako su ispale :-)


...vizitke su naravno made by: grafika plus+




...za nagradu i silan trud počastili smo se izletom u Vodice i mljac mljac mljac ručkom u Santa Maria :-)






...ovaj restoran je poznat osim po dobroj spizi i po tome da su mu zidovi puni VIZITKI tako da smo i mi ostavili svoje tralalalalala :-)
















...do sljedećeg veselog događaja ostanite mi svi veseli i zdravi...ljubi vas vaša kreativna Kike :-)