utorak, 2. travnja 2013.

CD ogrlice :)


...moje inspiracije nekad rezultiraju nježnim cvjetićima ili srcima pa sve bude za rastopit seeeeeeeeeeee :-)

...a ponekad me moje inspiracije odvedu negdi dalje u neki luđi svijet...ekstravagantni...pa rezultat budu kreacije poput ovih :-)
...za podlogu tokom izrade ovih ogrlica koristila sam CD pa je ogrlica super čvrsta i ne uvija se pa nije potrebno štirkati jeeeeeeeee :-)


...ova crveno-crna ogrlica svoj dom je pronašla kod Mišele :-)
...ova ljubičasta je MOJA i SAMO MOJA :-)
...a ova roza je veselo odlepršala kod Martine :-)



...šta god da radila ne mogu se odvojiti od vune :-)



...modele ovih ogrlica ću izrađivati i dalje u ove tri kombinacije samo u drugim bojama...naravno možete i sami zatražiti izradu svog UNIKATA :-)



veliki pozzzzzzzzzzzzzz svima kiiiiiiisssssiiiiii