nedjelja, 28. veljače 2016.

...moj ročkaš jeeeeeeeeeee...

...tralalalalala jučer mi je bio divan dan...tralalalalalala lalalalala mojoj malenkosti je bio rođendan :)

...i znate šta ona kreativna Kike mi je na poklon napravila novi komplet MINI GROZD eeeeeeee...u crvenoj i tamno sivoj meliranoj boji...danas vam predstavljam samo šal MINI CHAINS a uskoro i kapu GROZD jer mi u biti kK nije završila cili komplet (koza hehehe) jer je morala tamo nekim mušterijama radit šalove ma a ja joj nisam bitna ma ;)








...aaaaaaaaa ma volimo te Kike samo se malo šalimo na tvoj račun...neka ti je sritan rođendan :)

...falaaaaaaaaa vam na lipim željama koje ste mi poslali putem e-maila i facebooka...sve vas nagrađujem sa 7 dana extra popusta...u tijeku su i razne nagradne igre na našim facebook stranicama pa vas ovim putem pozivam da se priključite u što većem broju...ljubim vas sve i fala vam šta ste uz mene i na moj poseban dan :)