ponedjeljak, 29. kolovoza 2016.

...melirani šalić...

...iako lito još nije gotovo neki od vas su se odlučili na vrime opskrbiti za nadolazeću jesen i zimu...jeeeeeeeee meni je posebno drago zbog toga jer mi se krajem devetog miseca uvik zagužva i dogodi da kukičam tri šala odjednom...




...kako trenutno izgleda popis vaših želja ove godine biti će puno jednobojnih kombinacija...a danas krećemo s jednom od njih i to tamno sivom meliranom...famozna boja koja se slaže uz sve...ja imam kapot identične boje...i morat ću napravit još koji šal uz njega eeeeeeeeeeeeee ;)





...dragi moji svoje želje tipkajte mi i dalje putem 
facebook stranice kreativna Kike 
ili putem e-maila: 
kreativna.kike@gmail.com 




...lipi pozdrav svima a posebno Ivani ponosnoj vlasnici ovog šala...guštaj draga pusaaaaaaaaa :)