srijeda, 3. kolovoza 2016.

...SESTRE...

...lipi moji evo danas jedna famozna pričica o neraskidivom prijateljstvu i sestrinskoj ljubavi :)

...njih je čak 3 i svaka je posebna na svoj način...blago im se šta imaju jedna drugu...zovu se Karla, Korina i Katarina...one su kćerkice moje prije Jelene koja nas je nedavno pozvala na proslavu prvog rođendana svoje najmlađe princeze Kate pa smo za tu prigodi izradili ove slatke poklone jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...






...NOVO u ponudi Grafike Plus je famozna dječja slagalica (puzzla) koja u svojim oblicima ima čak 4 oblika medvjedića i svaki je različit...ukupan broj dijelova je 14 pa slagalica (puzzla) nije komplicirana za sastavljanje...

 Ukoliko i vi želite naručiti izradu svoje personalizirane slagalice javite nam se putem e-maila: 
info@grafikaplus.hr





...eh a sada još nešto NOVO a to su VESELE table s raznim natpisima...za sestrice smo napravili naravno prigodan :)





...ove djevojčice ovog trenutka nisu ni svjesne koliko su sritne al svatit će kad odrastu, kad postanu cure, žene, pa majke...ja znam kako je NEimati sestru i za tim patim cili svoj život...zato imam 6 super prija...i imam moju nevistu Ivanu koja mi je ka sestra eeeeeeeee :)