srijeda, 21. veljače 2018.

jedinstveni kK TRIS šal & kapa BOBBLE

...eh zadnjih godinu dana kronično mi fali vrimena...počela sam kasniti sa svim jer je jednostavno previše toga...više nemam vrimena pisati balade nego samo kratko šta ima novo i staviti slike...ali znate da mi možete pisati e-mail ako imate dodatna pitanja...jednostavno ne stižem kao prije sve detaljno pisati jer je jako puno noviteta šta u pletenom šta u svijetu vjenčanja...hvala vam što me vjerno pratite :)





...danas je na rasporedu jedinstveni kK pleteni komplet šal TRIS i kapa BOBBLE...ovu zelenu&ljubičastu vunu sam kupila u BIH i ne mogu s njom ponoviti nijednu kombinaciju zato je extra jedinstven i samo moj naravno ;)







Ukoliko i vi želite naručiti izradu svog unikatnog
kK šala TRIS & kK kape BOBBLE
javite mi se putem facebook stranice:
ili putem e-maila: kreativna.kike@gmail.com