četvrtak, 14. veljače 2013.

kreativna Kike & viva kreativa :)

...tralalalalala...evo odmah se moram pofalit svojom novom članskom iskaznicom :)


...napravila sam fotografiju i u Picasa crno bijeloj tehnici :)



...za one koji ne znaju kreativna Kike je ponosni član udruge
   viva kreativa :)



...ove godine VIVA KREATIVA je po prvi put izradila RUKOVNIK prema svojim unikatnim i kreativnim idejama...i svaki član udruge dobio GA je na poklon pa tako i JA :)
draga moja VIVA KREATIVA fala ti punoooooooooooooo :)




...ja sam već popunila prvu stranicu tj. napisala čiji je RUKOVNIK da ne bi palo napamet nikome da ga uzme sebi eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ;)



...ovaj rukovnik je stvarno obuhvatio sve i svašta pa tako mogu napokon imati sve na jednom mjestu:


- dnevni i mjesečni raspored obaveza, planiranih projekata, prezentacija, sajmova...putovanja :)

- datume rođendana, godišnjica, vjenčanja...krštenja :)



- NATUKNICE bez kojih ne mogu uspješno završit jedan dan a kamoli tjedan ili misec :)

- sve IDEJE koje mi padnu napamet :)


- ma neda mi se dalje nabrajat dovoljno je reč da mogu zapisati SVEEEEEEEEEEEEEE :)


...ah da tila sam vam reči zbog čega mi je ovaj rukovnik posebno zanimljiv i po čemu se razlikuje od ostalih rukovnika...e pa ovaj rukovnik sadrži i desetak IDEJA kreativaca koji su nesebično podjelili detaljan način izrade svojih projekata...znači od prvog do zadnjeg koraka :) 
...evo vam samo par fotografija tih radova :)




...eto toliko od mene ovaj put...ako netko od vas poželi primjerak ovog rukovnika sigurna sam da ga se može kupiti u udruzi po povoljoj cijeni...javite se i povezat ću vas :) pozzzzzzzzzz