subota, 23. veljače 2013.

...od srca srcu...

...ovog Valentinova kreativna Kike smišljala je poklon-iznenađenje za svoga dragog...i tako me sudbina spojila sa:

...tu sam pronašla PERSONALIZIRANU ČOKOLADU koja dolazi u diskretnom pakiranju...a s obzirom da sam ja tribala samo malo iznenađenje ovo je bilo idealno rješenje :-)



...eh onda sam lipo napisala šta želim da mi piše na čokoladi, poslala link na model omota, kontakt podatke, adresu dostave i naravno priložila potvrdu plaćanja...sve to skupa poslala na e-mail...uskoro mi se javila gospođa Kata i potvdila moju narudžbu i obećala dostavu do VALENTINOVA :-)


...ALI to nije SVE...dogodilo se nešto nevjerovatno...i kreativna Kike je dobila čokoladu NA POKLON...tralalalala...od ekipe POKLONI ME HR!!! zašto??? pa zato šta sam najlipša, najslađa...hahahaha šalim se pa eto samo zato šta sam im bila simpatična prilikom dopisivanja :-)


...počastili su me od srca...ne samo sa čokoladom nego i sa ČESTITKOM a ja sam njima od srca posvetila posebno mjesto na mom blogu u kategoriji moje omiljene web stranice i naravno ovaj današnji post :-)





draga ekipo POKLONI ME HR želim ti puno puno puno poslovnih uspjeha i ljubavi i sreće i svega lipog...fala vam još jednom razveselili ste me punoooooooooooooo :-)





uf uf uf skoro sam zaboravila...dragi mi je također oduševljen svojom čokoladom...evo citiram njegov komentar:


ima lješnjake od 2cm... uf sva je hrapava... moraš je vidit.

Ima i moje ime na njoj... ma ka da je za mene ;-)


...poljupce za cilu ekipu pokloni me hr šalje kreativna Kike :-)