ponedjeljak, 25. veljače 2013.

mornarski pulover za psa :)

...lipi moji svima je već poznato da kreativna Kike plete šalove, kape, torbe...ali da radi odjeću za pse to jako malo ljudi zna pa krenimo s prepričavanjem ove vesele priče :-)
...tadammmmmmmmmmmmmm...
prvo da vam predstavim svog super modela ZEBRU koja će nastojati dostojno reklamirati odjeću za manje pse :-)


...inspektorica Tigra će strogo nadgledati ovaj projekt ;-)


...e sad vratimo se mi na priču: ove zime primila sam desetak upita vezano za odjeću za pse ali sam svih ljubazno odbila...zašto?! pa mislila sam da se s tim nikad neću baviti ili bar ne u skorije vrime jer koliko god to izgleda malo i slatko ima tu dosta posla...ali kako to uvik biva nađe se neko jako uporan pa me tako "slomilo" jednog dana kada sam vidila njegovu preslatku njuškicu i saslušala ustrajnu gazdaricu Nikolinu koja je pod svaku cijenu odlučila za svog ljubimca nabavit mornarski puloverić :-)




...i tako sam uzela njegovu mjeru, kupila vunu i krenila s novim projektom :-)
...uskoro je usljedila prva proba lalalala...kad sam ga ugledala...perce malo...slatko...kako oblači puloverić sva sam se rastopilaaaaaaaaaaaaaa...slatkiš mali zove se Buby...on je Jorkširski terijer :-)



...nakon prve probe bilo je jasno šta se još triba napraviti...suziti i porubiti...i definirali smo detalje-dekoracije pulovera :-)








...tako je ovaj puloverić dobio SIDRO :-)







...onda je stigla i druga proba na kojoj se Buby "stopio" s puloverićem i to je bilo to :-)











...na kraju mogu reći da sam jako zadovoljna prvim ovakvim projektom :-)

...i tako je kreativna Kike započela s izradom raznoraznih modela odjeće za pse :-)
...moj sljedeći korak je izraditi od svakog modela barem po jedan komad kako bi svi mogli vidjeti koje točno modele namjeravam imati u ponudi...
...narudžbe ću primati i tokom cilog lita pa pozivam sve koji su zainteresirani da se jave :)


...juhuuuuuuuuuuu stigle prve fotografije iz šetnje :-)


...veliki pozzzzzzz svima a mojim čupavim slatkišima šaljem tisuće poljubaca :-)