utorak, 21. svibnja 2013.

crveni šal - KROKODIL :)


...ovo je novi model šala koji će biti u ponudi od sljedeće jeseni/zime...biti će dostupan u svim mogućim bojama...

...radim ga od deblje fine vune NIKA: 20% vuna, 80% akril




...ovaj šal je prvi koji sam izradila na ovaj način a dobila ga je moja nećakinja Martina na poklon za krizmu :-)


...baš mi je žao što crvena boja uvik ovako ispadne na fotografijama pa se ne vidi šal baš lipo...al čim izradim neki u drugim bojama objaviti ću fotografije pa će vam biti jasnije o kakvom se točno modelu radi...ukoliko želite možete mi poslati botune po vašem guštu pa ću ih staviti na šal koji zaželite da vam napravim :-)


...kao i uvijek fotografiranje nije moglo proći bez mojih vjernih modela...Tigre i čelavke...samo šta mi ovaj put nisu bile baš od neke koristi ;-)





...draga Martina guštaj u šalu...jedino šta moraš čekati da dođe nova zima :-)