nedjelja, 12. svibnja 2013.

susid SIVKO :)

...eh svi mi imamo bar jednog omiljenog susida...
e pa meni je to mačak Sivko :-) 
...zanimljivo je to što se ovaj mačak ko zna kako zove al mi ga zovemo Sivko i šta je naluđe od svega on se odaziva na to ime hahahahahahahahahaha :-)



...kao šta ste primjetili Sivko se rado izležava na mom kauču...pravi mi društvo dok pletem...a kad se maknem na sekund onda odma "operira" po pletivu...ovaj put je nastrada pojas za teku Sanju al nije Sivko učinia veliku štetu samo isparao jedan red :-)


...a kad je Tigra u blizini onda redovito dežura kraj nje...samo šta on njoj ide na živce jer je ona sterilizirana pa ne kuži zašto je Sivko tako dosadan eh :-)








...dok sam slikavala ovo dvoje ubrala sam da mi je još jedan cvit procvita jeeeeeeeeeeeeeee :-)



...lipi moj suside aj dođi na kavu ;-)


...