ponedjeljak, 22. srpnja 2013.

ogrlice - lanci od vune :)

...uf uf uf ovo lito mogu reč da sam stvarno puna inspiracije :-))))))) ...stalno smišljam neke nove kreacije...još da mi je vrimena za pletenje koliko bi tila di bi mi bio kraj ;-)



 ...ove ogrlice se također izrađuju posebnom tehnikom i to nizanjem gustog trostrukog lanca ali običnim kukicama pri čemu tribam uvik pazit da mi neka nit ne pobigne jer se nizane niti skidaju sa kukice pa se svaka očica zasebno plete dok ostale pridržavam prstima...a ako samo malo jače zategnem mogu mi isklizniti ove niti šta pridržavam pa se sve rasplesti i onda moram ponovit te redove :-(
...e drage moje triba puno strpljenja i ljubavi za kukičanje i pletenje jer ne ispadne sve iz prvog pokušaja savršeno...



 ...ogrlice možda izgledaju jednostavno ali ima dosta truda oko njih...meni su toliko drage da sam već počela neke druge verzije ogrlica s ovom tehnikom izrađivati...uskoro slike :-)



...sebi sam samo uvu zadnju ogrlicu zadržala tako da su prva dva modela trenutno dostupna :-)
pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz