srijeda, 17. srpnja 2013.

roza crvenkapica ;)

...svaki put kad idem u nabavku vune obavezno i sebi kupim neku preslatku vunu :-) 
...ali kad dođem doma samo je odložim u ovu zdjelu jer naravno nikad nemam vrimena odma je upotrijebit ili nekad ni ne znam što bi sebi napravila od nje pa tu onda "odmara" dok se meni ne upali lampica :-)


...moja ljubljena maca redovno čuva moje blago :-)))))


...a nekad i pretjera i tome ;-)




...a kad se moja čuvarica makne s dužnosti onda ja završim ono šta sam započela...ovog puta nastala je kombinacija inspirirana modelom 2u1 ali bez resa...
...nekako me posjeća na crvenkapicu :-))))))))



...ova vuna je toliko mekana pa klizi i maksimalno se rasteže pa ne stoji čvrsto kako bi ja tila i kako zahtjeva ovaj model tako da sam 100% sigurna da od ostale slične vune neću raditi ovaj model jer nije to to...ali je ipak ispalo slatko i naravno puno bolje izgleda na meni nego na ovim slikama...
...kad dođu prvu hladni dani bacit ću jedan fotoshooting ;-)




...sad sam shvatila da tribam nabaviti i lutku koja ima glavu i torzo spojeno kako bi mogla ovu vrstu radova lipo prezentirati na njoj...
...e moja Kike eto ti novi trošak...uf uf uf...pozzzz