subota, 6. srpnja 2013.

...meni nikad nije dosadno ;)

...neki dan sam samu sebe iznenadila kad sam išla izbrojiti koliko kreacija trenutno sama sebi izrađujem...virovali ili ne riječ je o 8 projekata!!! taraaaaaaaaaa evo ih svi na okupu :-)


...pa krenimo redom da vam sve predstavim :-)



...prva na redu je moja zimska haljinica koja će imati još nekoliko volana... radim je od prošle jeseni...uf uf uf



 ...ova crno-bijela torba na cvijetove spaja se iz milijun dijelova...onda je treba još spojiti iznutra, izraditi porub i ručke te sašiti platnenu postavu...ovakvu torbu imam u crveno-plavoj kombinaciji i predivno izgleda kad se završi pa se isplati sav ovaj trud oko nje :-) 


...ovaj kričavo ljubičasti šal izrađujem posebnom tehnikom uz pomoć ravnala i kukice...dužina će mu biti kao u standardnog šala...hm možda mu i rese dodam na rubovima :-)


...mmmm ovaj mi je jedan od najdražih...šatirani šal od baby jakoooooooo mekane vune...pletem ga iglama broj 6 jer je nit tanja pa se najlipši efekt stvara jednostavnim pletenjem naprid nazad...na kraju će biti gusti okovratnik :-)


...a od ove šatirane svijetlo plave vune nastati će moja kapa na grozdove koju nisam stigla sebi prošle zime napraviti...
imam šal u istim bojama...tako da ću sad napokon imati komplet u ovim savršenim nebeskim bojama :-)


...evo na redu još jedna ljubičasta nijansa...od ove vune izrađujem sebi šal ovratnik tehnikom tuniskog heklanja za koji mi obavezno treba ova velika kukica...na kraju ću ga spojiti sa 2-3 botuna...i tribala bi još neku kapu napraviti da mi ide uz njega hm eto još jedan projekt :-)


...evo na redu i moj komplet 2u1...
jeeeeeeeeeeeeeeeeee šta volim ove resice :-)


...ovo je gusti šal ovratnik nastao spajanjem dvaju klupka vune...jedna je skroz crna a druga crna sa sjajnom trakom u bojama koja mi je sama po sebi previše sjajna ali kad se spoji s crnom vunom onda se lipo ravnomjerno rasporedi i nastane ovaj efekt...ja sam prezadovoljna s rezultatom :-)


...a dok ja pletem moje mace kunjaju u hladu...

Tigra se sakrila u travu :-)



a Sivko gušta na stolici :-)



aaaaaaa zaboravila sam skoro na moje mile ružice mmmmmmmmm kako su samo procvitale :-)



...a kad ne pletem onda kuham i to najradije spremam povrće iz domaćeg uzgoja...našeg kućnog vrtla ili nam pošalje Mariova baka iz njenog vrtla "u srcu" Hercegovine :-)



...a kad se te kombinacije udruže...


...nastane savršenstvo okusa :-)))))))))))))))))

kao npr. moj današnji ručak njam njam njam :-)


...pečene paprike prelivene maslinovim uljem, svježim peršinom i lukom...pikantna pašteta od povrća i tunja...salata od krastavaca i poma...mmmmm kako sam guštala :-)


...veseli pozzzzzz svima od vaše kreativne Kike :-)